تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ q1
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلویزیون شیائومی ۲۰۱۹ با قیمت پایه ۱۶۹ دلار رسما معرفی شد

xiaomi tvکاتالوگ تلویزیون شیائومی ، دفترچه راهنمای فارسی ؛ تلویزیونهای شیائومی با اینکه مدت زیادی از وارد شدن انها به بازار نگذشته است. به طور قابل چشمگیری برای خود طرفدار پیدا کردهاند و در میان جمع بیشماری از مردم شناخته شدهاند. محصولات اینشرکت از سال 1337 طراحی و ساخته شدهاند. تا به امروز نیز هنوز در عرصه تولید محصولات با کیفیتتر در تلاش است تا بتواند خود را به ردههای بالاتری برساند. محصولات شیائومی به دلیل کیفیت مناسب و از همه مهمتر قیمت به صرفه در برابر سایر برندهای دیگر بسیار پرفروشتر به حساب میآید. قیمت مناسب آنها موجب آشنایی بهتر خریداران با آن شده هست. در این مطلب دانلود کاتالوگ تلویزیون شیائومی با ما همراه باشید تا در مورد امکانات و قابلیت هایی برای این تلویزیون مهیا شده اطلاعات لازم را بدست آورید . دفترچه راهنمای فارسی تلویزیون شیائومی ؛ کیفیت تصاویر به عنوان یکی از مهمترین دلایل انتخاب تلویزیون به شمار میرود. به دلیل اینکه تلویزیون یک وسیله دیداری شنیداری میباشد؛ قسمت کیفیت تصویر بسیار حائز اهمیت میباشد.

xiaomi tvتلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل P1 از برند های شاخص در این عصر،یعنی عصر ماشین و تکنولوژی می باشد. که در جهت رفاه حال مردم و در کمک به آسایش و آرامش مردم جهان تولید شده است. تلویزیون شیائومی P1 با استفاده از بهره گیری و پشتیبانی از تکنولوژی ANDRAID TV بار مدیریت برنامه های اینترنتی در تلویزیون را به دوش می کشد. تلویزیون شیائومی به صورت کاملاً ظریف و باریک طراحی شده و بر روی دو پایه بر روی میز قرار می گیرد. و در دکوراسیون خانه به شکل بسیار زیبایی خود نمایی می کند. تلویزیون شیائومی P1 قابلیت پشتیبانی از انواع مرورگر ها را در جهت اشتراک گذاری مشتریان در فضای اینترنت و لذت بردن از جدید ترین فیلم ها و موزیک ها را دارد. 3840 به نمایش می گذارد. که میزان وضوح کیفیت تصویر را تا 4 برابر FHD بالا می برد. کیفیت تصویر در این محصول به شکل بلورین و کریستال می باشد. کیفیت تصویر 4K در وضوح کامل و میزان پیکسل بندی بر روی صفحه نمایش متراکم گشته و کیفیت تصویر را در UHD به نمایش در می آورد.

تلویزیون شیائومی - انتخاب بهترین استراتژی

مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ ؛ تلویزیون وسیلهای بسیار جذاب است که سالیان سال است در مدل و نوعهای مختلف ارائه میشود. تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ که به مرور زمان تکنولوژی و فناوریهای جدیدی به آنها اضافه شده ؛ چگونگی عملکرد تلویزیونها را دچار تحول کرده است. و به شکل امروزی در آورده است که مطمئناً تلویزیونها در آینده پیشرفتهتر و بالاتر نیز خواهند بود. کمپانیهای مختلف لوازم الکترونیک هر ساله با تولید تلویزیونهای عالی و جدید به رقابت و هیجان این عرصه میافزایند. برندهای برجستهای همچون سامسونگ ، سونی ، الجی ، شیائومی ، فیلیپس و… عرضهکننده عالیترین تلویزیونها هستند که از عملکرد عالی و بروز برخوردار هستند و میتوان گفت تا حدی به هم شبیه هستند. ما در این مطلب قصد داریم فرق تلویزیون سامسونگ با شیائومی را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم. رزولوشن تصویر تلویزیون شیائومی در مقایسه با تلویزیون سامسونگ؟ آیا در فناوریهای OLED، QLED و neo QLED سامسونگ پیشروتر است یا شیائومی؟

این تلویزیون شیائومی نگاهی به And you'll مبارزات خود را ببینید. به معنای واقعی

یکی از اقداماتی که برای تعمیرات تلویزیون شیائومی، به ویژه در صورت بروز مشکلات تصویر انجام می شود، تعمیر بک لایت است. معمولا مشکلات نور تصویر، مربوط به بک لایت هستند و با تعمیر یا تعویض این قطعه از بین می روند. برای تعمیر بک لایت تلویزیون شیائومی و هر برند دیگری، باید اول پنل باز شود. این کار نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد و کوچک ترین اشتباه، به قیمت آسیب دیدگی پنل تمام می شود. در مرحله بعدی، لامپ های معیوب بک لایت تعمیر شده و یا تعویض می شوند. به این ترتیب مشکل بک لایت حل شده و تصویر بدون ایراد پخش می شود. در برخی موارد، بلک لایت قابل تعمیر نبوده و یا تعمیر آن صرفه اقتصادی ندارد. در چنین شرایطی باید این قطعه تعویض شود که البته با توجه به قیمت قطعه جدید، هزینه نسبتا بالایی دارد. گاهی باید برای تعمیر تلویزیون شیائومی یا سایر برندها، پاور را تعمیر یا تعویض کرد.

پنج پایدار علل برای اجتناب تلویزیون شیائومی

بدون هیچ جای شک و شبهای میتوان گفت که امروزه در هر خانهای حداقل یک تلویزیون وجو دارد (با فرض اینکه خانواده به نان شب محتاج نباشد). حال باید دید که هر خانواده از چه برندی خریداری کرده است. اگر شما جز افرداد طرفدار برند شائومی هستید، پس با همراه شوید. تلویزیون شیائومی را میتوان جز جدایی ناپذیرر خانه دانست و پر کننده اوقات فراغت خانواده. بنابراین خرابی آن باعث ناراحتی بسیاری میشود. در حالی که یکی از بهترین و باکیفیتترین برندهای تلویزیون، شیائومی است اما این برند معتبر نیز امکان خراب شدن دارد. جای نگرانی نیست. با وجود کارشناسان شیائومی تی وی تعمیر، شروع به کار مجدد و تعمیرات تلویزیون شیائومی در محل بسیار سریع و مقرون به صرفه امکانپذیر است. تعمیرگاه مجاز ما باتوجه به اقتصادی موجود الویت خود را در تعمیر تلویزیون شیائومی قرار میدهد نه تعویض قطعات. تنها در صورتی تعویض صورت میپذیرد که قطعه کاملا از کار افتاده باشد.

قیمت تلویزیون شیائومی آزمایش می‌توانیم همه مطالعه از

مقایسه و تفاوت قیمت تلویزیون شیائومی و سونی کدام ارزان تر است؟ کمپانی های شیائومی و سونی در ساخت تلویزیون های خود ازبهترین قطعات استفاده کردهاند و هر دو مارک های شناخته شدهای در بین کاربران هستند . قیمت هم برای کاربران از بخشهای مهم است، معمولاً قیمت تلویزیون ها با توجه به امکانات و قابلیتهایی که دارند تعیین میشود. در مقایسه تلویزیون سونی و شیائومی آگاه هستیم که هر کدام نقاط قوت و ضعف مختص به خود را دارد. در زمینه طراحی، کیفیت، هوشمندی، صوت و حتی گیمینگ در جریان هستید که شیائومی در یک ویژگی بهتر عمل کرده، اما در ویژگی دیگر هیچ مزیتی نسبت به سونی ندارد. بنابراین در قدم اول اولویتهای خود را نسبت به خرید تلویزیون تعیین کنید و تفاوت تلویزیون شیائومی و سونی را مورد بررسی قرا دهید تا مطلع شوید که کدام مدل و برند شایسته شماست. سونی از لحاظ کیفیت گیمینگ و سخت افزار رتبه بالاتری نسبت به شیائومی دارد و نمیتوان فقط به یکی از برندها لیبل برنده بودن را زد.

ساکنین نظرآباد، هشتگرد، اشتهارد، محمدشهر، اندیشه، فردیس، ملارد، عظیمیه، هفت تیر، گوهردشت، جهانشهر، مهرشهر، گلشهر، باغستان، شاهین ویلا، بنیاد و … می توانند ضمن برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون شیائومی در کرج، سرویس های مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند. قیمت تعمیرات تلویزیون شیائومی و هر برند دیگری، با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی این دستگاه و قطعات آن متفاوت است. چنانچه مشکل تلویزیون با تعمیر قطعات برطرف شود، هزینه تعمیرات پایین تر از زمانی است که نیاز به تعویض قطعه و استفاده از نمونه جدید باشد. برخی از قطعات ارزان تر هستند و حتی اگر نیاز به تعویض آنها باشد، لازم نیست مبلغ زیادی بابت آنها پرداخت کنید. اما برخی از اجزای تلویزیون قیمت بیشتری دارند و تعمیر و به ویژه تعویض آنها هزینه بر است. برای اطلاع دقیق تر در مورد هزینه تعمیر تلویزیون شیائومی، تا عیب یابی دقیق آن توسط تکنسین های مرکز تعمیرات تلویزیون صبر کنید.

  1. سرویس های اینترنت
  2. امکان استفاده از تلویزیون بهعنوان هات اسپات وای فای
  3. حافظه داخلی 2GB+8GB
  4. سیستم عامل: اندروید 10

xiaomi tvهر چه را دوست دارید سرچ و جستوجو کنید و از تماشای ان لذت ببرید . تلویزیون را با صدای خود کنترل کنید و با دستورات صوتی خود از گوگل بخواهید اخرین اخبار روز دنیا و یا بازیهای انلاین در حال انجام را برایتان بیاورد و در صفحه باز کند. این کارها را فقط با دستور و صدای شما که از تلویزیون شیائومی 75 اینچ MI TV Q1 استفاده میکنیم . از تلویزیون سوال کن و جواب بگیر . تقویم و امار سال را مشاهده کنید فقط با گفتن اوکی گوگل . تلویزیون 75 اینچ مدل MI TV Q1 از سیستم صوتی قدرتمند و هوشمند برخوردار است که بلندگوهای داخلی ان دوگانه با حفره های صدای بزرگ تشکیل شده اند . از 4 ووفر و 2 توییتر تشکیل شده که صدا را ارام به بیرون درز میدهد و اگر انتخاب کنیم سبک سریع پاپ و راک وهیجانی صدا را به صورتی سه بعدی و زنده در مکان استفاده از تلویزیون به محوطه منتقل مینماید . صدا را از طریق باس سه گانه و عمیق و زیر و بم کنترل شده با کیفیت در فضای اتاق به صورتی زنده و سینمایی گوش فرادهید . تلویزیون شیائومی MI TV Q1 دارا سه ورودی HDMI , دو پورت اتصال USB که میتوانید به رایانه و کامپیوتر نصب شوید و همچنین خط اتصال LAN اینترنت دارا میباشد که از دنیا و فضای جهانیه اینترنت بی بهره نباشیم . میتوانید به کنسولهای بازی و XBOX , PS4 OR 5 و هر نوع اتصال دیگری مانند DVD و اتصالات قدیمیتر مانند دستگاه ویدئو به اسانی به تلویزیون متصل گردد . میتوانید به تلویزیون هر نوع ساند بار و سینما خانواده نصب کرد و یا اکسترنال به تلویزیون شیائومی Q1 نصب گردید .

  • استفاده از پردازنده های کم مصرف و بسیار قدرتمند
  • برخورداری از فناوری VRR
  • طراحی نسبتا قدیمی و ساده
  • طراحی زیبا و بی نقص
  • قطعات نایاب
  • قابلیت Smart Home برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند
  • Afraland - 5 ماه پیش
  • بدنه کاملا فلزی

در اطراف بدنه 2 عدد پورت usb و 3 عدد پورت HDMI در پشت آن وجود دارد. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4k لحظات هیجان انگیزی را برای شما بینندگان رقم خواهد زد. طراحی تلویزیون شیائومی 65 5X در حین سادگی بسیار شیک و چشم نواز است. تلویزیون شیائومی 5x با توان مصرفی برق 240v کم مصرف ترین تلویزیون بین برند های دیگر است. کاربردی ترین تلویزیون، تلویزیونی است که از کیفیت صوتی و تصویری بالایی برخوردار باشد و به نحو احسن نیاز کاربر را برآورده کند. تلویزیونهای شیائومی جزء برترینها و پیشرفته ترین ها در بین محصولات صوتی و تصویری است. 2160 میباشد. در این تلویزیون شما میتوانید با کیفیت 4k شاهد تصاویری شفاف با رنگ و صحنهای واقعی باشید. اگر تصویر تلویزیون شما واضح نباشد شما از تلویزیون زده خواهید شد، پس بهتر است در انتخاب تلویزیون نهایت دقت را بکنید. شرکت شیائومی تمام تلاش خود را کرده تا تلویزیون شیائومی 65 5X از کیفیت صدای بالایی برخوردار باشد.

کسب درآمد 398 دلاری/ روز استفاده از تلویزیون شیائومی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ q1 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 706
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : یک شنبه 23 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی